BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Live blogging from the Grand Institution of Cheating

Leave a comment

da, stiu, e un titlu catchy. defapt nu am facut nimic.

e cam 2 noaptea si m-am intors de la o meeting cu un urs (un urs nou, dar mai adorabil).

da, este ursul dupa care am suferit in secret un cacalau de ani and here i am, stand langa el si nefiind in stare sa zic nimic. dar NI-MIC!

jalnic? da.

Dubios? cel mai.

Inca ma mai gandesc? foarte

Sa se duca naibii? ar fi putut

deci cine zicea ca cheating is wrong poate avea dreptate. dar sa faca nenumarate scame la c** cine nu recunoaste ca te mananca uneori si mancarimea aia e asa de persistenta, parca takes control over you si tot ce vrei sa faci este sa iti dai pantalonii jos si sa te doara undeva de lume si sa te scarpini ca un nenorocit.

cine a zis ca relatiile lungi sunt monotone si plictistoare avea din nou dreptate, dar asta e deja o alta problema pe care incerc sa refuz sa o dezbat in acest moment.

si, da deci a fost asa: zambete ciudate, holbari dubioase, ochi verzi-albastri, un om incredibil de schimbat, o siguranta pe sine aproape monumentala.

a fost ca la un examen

am fost varza, aiurea, cacatul de om care sunt de obicei cand intalnesc pe cineva.

dar apoi am aflat lucruri bune, atat de adorabile ca as face diabet. daca sunt minciuni sau nu, ma doare drept undeva acum. poa’ sa fie si cele mai cacacioase vrajeli de pe pamant. macar au stil. si nu, nu ma mai intereseaza fericirea vesnica cu Blu. deci nu. poate sa isi vada in continuare de femeile lui numeroase, de cluburile lui basinoase sau sa faca ce vrea el cu cine vrea el. eu sunt multumita cu atat si prefer sa pastrez ceva de bine decat o balaceala de rahat mai tarziu.

vorbesc pea mult?

am avut nevoie.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

