BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

a.d.: 4 juma

3 Comments

deci a sosit timpul sa spun PA.

am spus: PAAAA!!!

pa, 4 ani jumate! paaaa! pa orice-gest-ajunsese-sa-ma-enerveze! paaa!

buna ziua, domnilor-restu-de-barbati-de-pe-lumea-asta-probabil-la-fel-de-enervanti-dar-nu-conteaza-

-deocamdata-asta-pentru-ca-am-sa-ma-prefac-ca-nu-observ!

am sa iau loc aici, in mijlocul vostru si am sa ma prefac ca sunt o doamna minunata.

iar domniile voastre o sa va prefaceti ca da, intr-adevar, in fata d-voastra sta o doamna minunata. si o veti ingropa in nestemate. 😀

pam! pam!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “a.d.: 4 juma

  1. Dar ce directa ai fost, eu am preferat sa adopt o forma mai metaforica. Si tu Brutus, tot 4 ani juma???

  2. like a band-aid, huh?

Leave a Reply

