BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

la plezneala

Leave a comment

cat te tine sa iti dai seama ca defapt esti singur-cuc si oarecum neinsemnat?! 24 de ore.

… niste disperare asezonata cu spaima examenului de maine plus niste ciorba de vaca uluitor de buna, mancata cu o pofta scrofeasca nu e combinatia propice.

so here i am, desserted by all men that mean something to me, e drept, poate din vina mea, dar rezultatul conteaza, visand la o libertate cu care am ce face, chiar am, dar pe care nu stiu sa o folosesc.

asa ca da pe google niste fratelli si gaia, inchina-te de comentariile celor care le frecventeaza, inchina-te ca ursul dupa care balesti se duce acolo si, la randul lui baleste dupa niste ciori vopsite!

dada, gandeste-te ce o sa faci cu banii! ii mai dai pe trip-uri nedorite la munte? pe mancareeee? nuuuuu! faci ce pana ta vrei cu ei! ii faci sul si ti-i bagi in fund!

cum te porti cu prietenii lui?!?! le faci un concert de muzica de sub-brat!

cum te porti cu familia ta care te intreaba: “o, doamne, dar de ce? ca era baiat bun!”?! le zici ca dintotdeauna ai vut un apetit sexual monsturos pe care nu mai esti in stare sa il tii in frau mai ales acum, cand esti la varsta tuturor posibilitatilor.

bunica? banuieste ea ceva?! ntz. mda, mama m-a intrebat azi daca ea stie. pana mea! haideti, dar haideti, va rog, sa facem un anunt! am sa il lipsesc chiar eu, cu mana mea, pe fiecare usa de scara de la bloc! ba mai mult, vecinii vor fi instiintati prin telefon de schimbarile care au avut loc.

plan: sa imi iau masina. e inutil si injositor sa ai barbat doar ca sa faca pe soferul cu tine.

nb: random thoughts, do ignore!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

