BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

review

3 Comments

buna zeara!

iertata-mi fie precara prestatie de pe blog, dar, dupa cum spuneam in incercarile de entry pe care le-am mai scris, a fost o perioada busy.

still is.

deci!

pentru cine nu stie, am un barbat nou, despre care as scrie multe, dar nu stiu de unde sa incep. :X

Pe de alta parte, fac bonding pe mess cu Ursu’ in continuare si e ca si cum ne stim de o vesnicie. ne povestim relatii si mi-e mult mai usor sa ii vorbesc. nu ma simt prost daca fac misto de el sau il jignesc, ma doare undeva daca i se pare ca sunt dubioasa. cert este ca de cand sunt asa, el este cel care ma abordeaza, se lamenteaza si alte alea.

pe de alta parte, fostul nu imi mai vorbeste. e relativ ok, adica era clar ca ideea de a fi best friends cam cadea din start, oricat am fi incercat sa pastram aparentele. din partea mea ar fi fost ok, m-as fi descurcat. in fine…

aaa, si looks like tuplat a gasit blogul meu vechi si citindu-l, s-a lamentat un pic. pot sa zic ca ii inteleg reactia, dar nu e ca si cum nimic din ce as fi scris acolo nu era adevarat. in plus, el era perfect constient de cacaturile pe care le facea si de parerea mea despre el. 😀

cred ca am creat o otita. my child, my child. ma doare de ma omoara, fac spume cand imi inghit prorpiul scuipat, ce sa mai zic cand casc sau cand mestec mai asiduu… timp si chef nu am sa merg la doctorila, desi cred ca e cazul. mda, si sunt dadacita din toate partile, in special de barbatul cel nou, care ma cearta ca bla-bla-bla i’m dumb si alte alea si ca nu am grija si ca sa imi iau nu stiu ce si sa fac nu stiu ce. nigga, please, stiu si singura ce si cum. nu vreau o alta bunica around me 😀

cam asa imi rezum viata. deocamdata plictisitor de citit.

plecaciuni. voi reveni.

i shall, i shall 😀

va las pana atunci cu o melodie cu care m-am trezit in ultima saptamana. love it or hate it!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “review

  1. Am vrut sa zic ceva, dar mi-am dat seama ca nu are rost.

  2. poti sa zici ce vrei tu, oricat de rost ar avea au ba! 😀

  3. deci da

Leave a Reply

