BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

state of boala

Leave a comment

dupa cum cred ca am mai zis (imi este lene sa citesc in urma acum), am boala. mda, o otito-faringito-amigdalita care ma tine in casa cateva zile.

pentru cine nu ma stie, this means hell, nu de alta, dar am o viata destul de ocupata si multe chestii de facut, asa ca un concediu medical nu e tocmai a wish come true. 😛

azi mi-a fost infect de rau, simteam ca ma rup de fiecare data cand imi inghiteam propria saliva, daca se intampla sa casc sau doamne-fereste sa stranut deja imi dadeau lacrimile de durere. ceea ce e bine e ca am fost la doctor si mi s-au prescris o serie de medicamente absolut plictisitoare, dar care si-au facut efcetul  in mod laudabil.

in rest… am ratat intr-un mod deloc spectaculos si saptamana asta de scoala, sper sa nu fie cazul de exmatriculare intr-un final… nu de alta, dar nu am participat la mai niciun curs so far.

ce sa mai zic, miss my man. 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

