BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

parc-as bazai nitel

Leave a comment

sunttampitasunttampitasunttampitatampitatampitatampitatampita…

4 dimineata si ascult “streets of philadelphia”, cine naiba m-o fi pus…

apoi, ca un facut, imi amintesc de chestii din trecut si par a suferi dupa niste alte chestii pe care nu le mai vreau, dar care atunci cand erau erau destul de ok

nesiguranta si cretinitate are my two new middle names. nu mai sunt in stare sa scriu nici macar un entry inteligent. sa fie oare un fel de astenie, depresie, menopauza, NeFe?

cred ca m-a ajutat si mama un pic, intrucat azi s-a apucat sa imi toarne toate nenorocirile de pe pamant, toate depresiile si tot ce e mai naspa, apoi povestea lu giizas cu un nene tanar care a murit aiurea, intr-un accident de masina, apoi mi-am amintit ca sunt relativ batrana (lol) si ca my life inca e dependenta de parinti, ruled by the idea gen “cand o sa ma fac mare”. frate, SUNT mare! 😐

a, si am gura uscata ca un cacat care a stat prea multe saptamani la soare, am un gust amar nenorocit care nu se duce nici cu o mie de prajituri… must be the fucken medicine… abia astept sa le put them aside. le urasc and they make me sick. bleah!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

