BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

dedicatie speciala!

Leave a comment

pentru ca probabil inca citesti aberatiile mele blogosferice, am sa iti transmit pe aceasta cale ca oficial esti NESIMTIT. tine de BUN SIMT faptul ca daca incerc sa iti vorbesc de cateva saptamani incoace pe mess, ce e drept, sa imi raspunzi. ti-am zis ca nu te mai sun si ca you have the next move, dar m-am saturat de atitudinea asta nesuferita.

mmmgata, nu mai suntem impreuna, stergem tot. mda, nu te mai duc acasa cu masina seara destul de tarziu pentru ca, vezi tu, odata cu prietenia noastra ti-am taiat si ratia de plimbari motorizate. nu mai vorbim pentru ca nu mai suntem prieteni, desi oficial cica am ramas in relatii bune. mmm, relatii bune, nu? asta pentru ca nu ne paruim si nu planuim atentate unul altuia?! ca nu ne scuipam daca ne vedem pe strada, ca zambim din complezenta daca ne zarim?!

mda, cred ca mai stii cand ziceai ca ma doare in cur. ei bine, nici tu nu esti mai prejos.

o viata minunata iti urez!

plecaciuni.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

