BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

L from luuvvvv

3 Comments

LATER EDIT: scoatem prima melodie din lista because of the story behind it… don’t wanna think about it; pacat de aceasta bucata de arta… 😐

 

trei melodii pentru sufletul meu… (de data asta sper sa nu mai expire nenorocitele de melodii :D):

1. UNU

2. DOI

3. something i found myself and really love

restul goes like this:

munca-munca-munca-munca

time spending

fleas 😀

school si un chelcea care m-a obligat sa raspund la primul curs la care am fost la el anul asta

family get togethers si people meetings

and lots of :X:X:X …de aia nici nu am inspiratie 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “L from luuvvvv

  1. ai purici? deci nu este permis sa arunci asa niste purici acolo fara sa mai zici nimic despre ei. te rog sa iei masuri.

  2. iar eu nu accept people meetings! cu cine te intalnesti tu, huh?! daca eu nu ies din casa, inseamna ca TU nu trebuie sa te mai vezi cu nimeni. MAXIM omu’ cu :x, dar atat 😀

  3. si si cu omu’ ar putea sa se vada IN casa, sub supravegherea atenta a unui adult, ca ui’ la ea, cum scapa afara, cum vine cu purici!

Leave a Reply

