BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

dintr-o stare in alta

2 Comments

daca acu ceva timp eram happy si prostanaca and struck by cupid, acum am cazut in haul unei mici depresii. 😐

deci inlocuim inimioarele si puful roz, bombonelele si the happiness cu niste norisori nesimtiti care continua sa pluteasca deasupra capului meu, cu niste miros usor de mortaciune si niste gri neplacut… cu niste frustrari venite din adancul creierului meu mucegait pentru ca se pare, oameni buni, ca imi vin in cap fragmente de chestii neplacute pe care le asociez situatiilor prezente. fac din cacat bici sau din tantar armasar si asa mai departe.

weekendul s-a incheiat, nu am apucat sa dau din fund in Be (si sufar!), in schimb am fost la un biliard pe care nici nu l-am jucat. nu ca as fi vrut, doamne fereste.

i feel fat, unpretty, stupid, dumb, unwanted, useless si asa mai departe. de ce? dracu stie, probabil nu sunt niciuna din astea (inafara de dumb si useless), dar pe de alta parte sper sa fie doar o faza si sa get back to my regular jabberish si asa mai departe.

i wanna talk to somebody si parca nobody is ready to listen….

pe de alta parte i finally found un doctor bun de veverite (nu ca as fi cautat mult) and i am glad. sarumana adito! 😀 ce e drept, cred ca ar trebui sa imi dau tot salariul ca sa check all stuff, dar merita. at least u don’t feel raped 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “dintr-o stare in alta

  1. eu zic ca e foarte bine sa faci din cacat bici. daca as reusi asta as fi foarte fericita, frate. think about it!

  2. aoleu, iar esti grasa?!

Leave a Reply

