BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

shit

5 Comments

declarat cel mai scarbos tip de rahat este cel de dimineata, asa zisul cacat dulce, cel mai imputit, care iti intoarce stomacul pe dos instantaneu. the kind of shit care apare dupa un french vanilla mare, minunat, de la snack.

zee bear mi-a povestit despre norocul lui de a calca in rahati. ieri a scapat cheile de la casa intr-un astfel de produs. si a trebuit sa isi taie unghiile in carne si sa isi racaie mainile cu peria ca sa scape de esenta.

acu o saptamana mi-a picat si mie un noroc nesimtit in cap, de la o pasare care probabil mancase un elefant, daca ar fi sa ghicesc dupa marimea sparcului. desi mic, mi-a intors matele pe dos.

vlad zicea ca nu-stiu-ce cercetatori au descoperit modul prin care iti poti da seama ce a mancat omul respectiv numai mirosindu-i basinile. daca retin informatia corect, nu mi se pare cine stie ce chestie iesita din comun. este o practica des intalnita la noi.

inchei aici relatarea de cacat despre cacat. 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

5 thoughts on “shit

  1. oh yuck! mi-am amintit in schimb de o fosta colega de faculta, cu niste tzatze tare faine si bluze cu decolteie unu’ si unu’ si cum o cacat-o un porumbel fix intre dansele pe cand mergea ea asa mandra

  2. oh, that’s a turn on! :))

  3. eu nu-nteleg de ce il cheama pe ala de dimineata “dulce”.

  4. mda, e o denumire “stiintifica” pe care i-a dat-o mama. nu stiu cum sa iti explic, insa ce pot face pt tine e sa te chem sa adulmeci o astfel de minunatie si probabil ai sa fii de acord cu denumirea. 😀

  5. aahhh… PAS :))

Leave a Reply

