BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

labilitatea intruchipata

Leave a comment

buna ziua/ seara.

cum stau pe scaunul-care-imi-rupe-spatele-desi-se-presupune-ca-nu-ar-trebui-sa-o-faca, inghet de frig si fac spume din cauza curentului, imi dau seama ca sunt un pic (mai mult) cretina, pentru ca am accese de depresie.

ca sa demonstrez acest lucru, ete pe ce am incercat sa ma smiorcai ieri un pic, din cauza ca m-am simtit oarecum neglijato-abandonata:

 

mda, asa ziceam si eu: PRAFFFF

in weekend prestez un mic trip, sa vedem ce iese, deocamdata previziunile sunt destul de sumbre, cel putin in capul meu prost.

am observat ca lately am o tendinta de a prelua starea de spirit a celor din jur.

-Buna

-Buna. Ce faci? (intrebare cretina, dar in acelasi timp necesara, pentru umplere de conversatie)

– Am draci. Fac spume, imi vine sa ma urc pe pereti. Viata e nasoala. Totul e naspa. M-as spanzura. In rest… totul e ok. Tu ce faci?

– EXACT la fel!!! (desi sa zicem ca in urma cu 5 minute eram happy for meeting a happy person)

 

De aceea, doamnelor si domnilor, posturile din ultima vreme sunt trase de par, dar le scriu pentru ca, in ciuda exprimarii cretine si a faptului ca pentru multi nu zic nimic, eu chiar ma descarc partial de porcariile pe care le suport sometimes sau porcariile care defapt nici nu exista, dar pe care le cresc eu in creierul meu mucegait, like a child, like a child.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

