BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

night out

Leave a comment

ieri am iesit in Art Jazz, nu mai fusesem demult.

a fost o super seara, entertaining and stuff, i-am prins pe nenii de la Tapinarii. nu ca m-as/ ne-am fi omorat dupa ei, dar tipii sunt chiar distractivi si foarte foarte haiosi.

altfel… the place is very small but rather cozy, in schimb intrarea e destul de piperata. nu ca m-ar fi durut pe mine f tare la basca, pana la urma nu am avut niciun ban. 😀 da zic asa, ca sa se stie! (adica sa stie barbatii care isi duc fufele fara bani in locuri)

in rest… primit confesions from zee bear, visat fosti, porcarii de genul.

…not that i care…

i’m fine the way i am, so far… 😀

melodie:

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

