BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

i am always cold

1 Comment

imi ingheata picioarele mereu. mainile.

mi-e frig la cap, ma ustura in gat, am deja rani in nas de la atata suflat in hartie igienica, servetele ieftine, zewa softies, maneca. 😀 im curge rimelu de la atata stranutat. iar vocea mea este secsi si grava (lol).

azi sunt racita. si ieri am fost. mereu fi-voi!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “i am always cold

  1. In concluziE: a dat boala-n tine!!! Ii dorim dom suflet bolii sa fuga cat mai rpd de tine….daca nu, inseamna ca e o boala masochista:D

Leave a Reply

