BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

cum se pregatesc recenziile pentru chelcea

3 Comments

dupa ce ai dormit pana la 2 pm, dupa o noapte alba cu filme de toate soiurile, ti se pare ca parca aerul din camera e mult prea imbacsit de diferite  fumuri de tigara si miroase prea tare a placinta uriasa cu mere, asa ca decizi sa faci niste mica miscare pe afara.

iei playerul lu’ frac’tu, il umpli cu Asian Dub Foundation, Nigel Kennedy si prostioare de movement gen Tin Tings – That’s Not My Name si prestezi niste rolărit pin fata blocului. cam juma de ora asa, in frig. apoi vii acasa si, prea transpirata fiind, te gandesti ca un dus ar prinde bine. la fel si un pilaf cu pui. si un laptic. si un somn de o ora.

… pe care il transformi, fara sa vrei, intr-unul de 3 ore juma.

cand te trezesti, esti putin socata, dar nu in mod excesiv, pentru ca pana la urma te cunosti de 23 de ani si cam stii ce iti poate pielea.

oricum, esti fresh. tocmai gata pentru recenzie.

si asa de la ora 21 pana la 00:42 tot faci recenzie stand pe Hi5, bloguri, ascultand porcarioare, mancand iaurt cu mere (nu, domne, nu ma ca* de la el!), gandind la barbat si asa mai departe.

prostie omeneasca?! da!

nu de alta, da acum imi vine din nou sa dorm si asta nu e bine…

totusi, look on the bright side: maine dupa ora 18 libera de tot fi-voi! :X

(ps: recenzia este gata in proportie de 5% :D)

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “cum se pregatesc recenziile pentru chelcea

  1. lasa bre ca toti facem la fel in ceea c priveste recenziile( de fapt sa nu generalizez) si eu am facut exact la fel cu recenzia.atat ca eu am terminat-o pe la 7. mai scriu un rand , ,mai ascult muzica, mai stau p mess, mai stau p hi5, p youtube, mai imi zboara gandul la barbat si imi iau filme gen unde e, dc nu ma suna, dc ne-am despartit, oare ne vom impaca si tot asa, apoi o iau de la cap, iar un rand…. azi d ex am lasat recenzia in faza incipienta si am plecat in cismigiu la patinoar unde ti-am zis ca i-am cunoscut p unii care erau exact ca el, si se pare ca astia sunt sortitii mei:D; in timp ce recenzia mea ma astepta acasa. cand am aj iti dai seama c chef aveam de ea, dar m-am apucat si am scris un rand, si am ascultat muzica si m-am plictisit si am inceput sa ma gandesc din nou la al meu barbat( e mult mai frumos, mai distractiv decat sa scriu despre opinia publica) si iar un rand si tot asa. ideea e ca am reusit intr-un final s-o termin p la 7 deci i-a luat o zi sa scriu 3 pagini daca iti poti imagina! iar maine cand n vom intalni vom spune ca de fiecare data ca avem niste recenzii de c***t, iar chelcis va fi de acord cu noi si n va iubi atat de tare incat n va face de ras in fata intregii grupe ba ca n-am lasat spatiu intre randuri, ba ca n-am pus o amarata de virgula, ba ca n-am lasat spatiu dupa punct si tot asa , n va bate capul cu lucruri din astea minore care pentru noi oricum nu vor avea nicio importanta. dar intrebarea mea, bineinteles retorica, e cum sa avem noi chef de recenziile lui cand noua n zboara gandul din minut in minut la barbatii pe care ii avem acasa, sau, in cazul meu pe care l-am avut acasa? dar deh c sa faci asta e viata de student, mai bn zis de masterand mai ales atunci cand il ai p chelcea profesor. ce ii pasa lui d problemele noastre? el are femeie acasa si daca n-ar avea una, ar avea cartile lui si i-ar fi de ajuns. in schimb noi u n putem multumi cu asa cv.:*

  2. haoleo, da’ ce mai comentariu lunguiet! mai bine fa-ti blog, bre, in care sa iti versi amarul despre barbatii tai. 😀
    apreciez totusi timpul pe care l-ai acordat scrierii acestei minunate povestiri.
    stadiul recenziei mele? 20%
    progesam, progresam… 😀

Leave a Reply

