BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

x-mas is coming (si a si trecut)

1 Comment

“Morning” glory; e aproape 14 si eu sunt la munca, ascultand Christmas carols de-ale lui Nat King Cole…

Craciunu a trecut destul de repede, a fost ceva dubios si foarte, dar foarte pe graba. Ziua de 24 a fost iad, la fel si cele ce i-au precedat…

Anul asta mi-am pierdut indemanarea in alegerea cadoruilor, se pare. Mai nimeni nu a apreciat mare lucru, ce sa mai zic ca ma simt ca si cum le-as fi impachetat un cacat mare in hartie de sarbatoare… oh well…

Cele mai mari probleme le-am avut in alegerea cadoului barbatului, care, mofturos din fire, a fost foarte greu de ghicit. Logic ca nu l-am nimerit, cred ca nici pe departe, ceea ce e destul de trist, i-as cere the gift back, ca mie imi place  😀

Dar cadoul are poveste lunga si dubioasa, as scrie-o dar mi-e ca face mici spume ca trancanesc aiurea 😀

Mda….

Revelionul am gasit pana la urma unde sa il prestam, nu stiu daca e cea mai buna alegere, dar, vedeti voi, e singura 😀 (defapt o sa fie o alegere combinata :D)

In rest, eu sunt multumita de darurile care mi-au fost incredintate. 😀 OOO, da!

Adica nu e ca si cum nu as avea un iPOD, niste winter gear, niste multe creme si parfumuri si destule dulciuri… 😀

Ma intorc la citeala… am achizitionat Portretul lui Dorian Gray de la noua librarie de carte engleza de la Galeriile Humanitas. Recomand libraria, e ok si ca preturi (in comparatie cu Carturesti sau Noi, care deja au devenit nesimtite) si ca varietate.  … desiiii… pot zice ca nu au destule albume cu Beatles 😀  Si in niciun caz unele de referinta:))

Plecaciuni craciunesti si asa mai departe!

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “x-mas is coming (si a si trecut)

  1. ti-am zis ca-s mandra de tine pentru Wilde, da’ m-am gandit sa dau si in scris

Leave a Reply

