BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

santa baby

1 Comment

desi a trecut craciunul si nu mai sunt sanse sa gasesc ceva sub brad (poate doar un barbat gol, dar asta nu e meritul craciunului :D), m-am gandit la niste jucarii simpatice. pentru cei ce ma stiu din blogurile trecute, s-ar putea sa zica ca nu am imaginatie si ca imi pastrez aceleasi preferinte…

oh well…

deci imi place de SCAREBEARS, mai ales de Rotten:

rotten

… si imi mai place de MICROBII ASTIA, mai ales de:

bookworm_01

si

flea

sweet :X

in rest, nimic de zis.

adica ba da, dar mi-e lene

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “santa baby

  1. hey! scarebears are cool! mie-mi place microbul ala din reclama la domestos, ala care canta “o sa provoc ameteli ameteli ameteli”

Leave a Reply

