BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Chestii

4 Comments

Daca sesiunea s-a terminat, eu tot nu sunt in stare sa imi sterg din cap tampenia! Deci cum frate, cum(?!) sa nu ai timp sa transcrii minunatie de chestionar bine gandit si bine facut, la examen, doar pt ca nu esti in stare sa iti calculezi corect timpul?! Deci gata, de acum incolo imi sterg din minte visul de a deveni discipolul lui Chelcea si imi asum riscul de a trai in tampenia mea de om mediocru si prost-calculat0r-de-timp!

Mmmmbineee… vedem ca viata academica nu ii prieste unei printese decazute ca mine!

Afacerile!? Par a se urni… totusi, nu pot remarca faptul ca singurii mei clienti sunt colegii de munca si prietenii. Sa nu exageram, totusi, ZeeCauz are si cliente pe bune, dar nu dau pe afara de numeroase ce sunt 😀

BArbatul nu mi l-am mai vazut de vreo 4 zile, in schimb vorbim ca liceeni frustrati pe mess si prin sms-uri. El cica are munca, da sanchi, stiu ca sta pe net toata ziua sau presteaza jocuri datatoare de adddiction! ma mai pacaleste din cand in cand ca ma scoate in Be sau prin parc, ca pe caini, desi stim amandoi ca this is a(n) (un)pleasant fiction 😀

CURAND! pietri imbatraneste! nu numai ca va avea o varsta demna de acordat prezumptia de intelepciune (24), dar cu timpul ii va disparea si memoria rojduita pe care o are. Pie, stii ca te iubim, dar incearca sa ne tii minte numele, for God’s sake! :*

NOU! am facut shopping! nici nu vreti sa stiti cat un milion aproape am dat pe tot felul de servetele si cotton pads-uri si sapunele si samponele, intr-o clipita, fara a zice ca macar mi-am permis luxul de a alege ceva pretios! daaaa, stiuuu, luna trecuta am avut nesabuinta de a-mi lua crema si demachiant de la uriage, pentru fata mea distrusa si mereu iritata si sampon de la bodyshop! imi pare (aproape) rau! 😀

AAAAA! curele de slabire au dat iama in toate femeile de la munca! numa eu mananc ca scroafa, in legea dietei proprii: cartofi prajiti cu sos de usturoi la 3 noaptea, noodles vietnamezi, sandwichuri cu mezeluri si branze putacioase cat cuprinde, saratele, furaciuni de la colegeele de munca… niciodata nu voi muri de foame! am zis! :d

nu am inspiratie de scris inteligent asa ca ma retrag intr-o oarecare glorie, cat sa nu fac greseli gramaticale extrem de dubioase!

au revoir!

[ps: maine, cand/ daca voi fi recitit acest post mi se va fi facut rusine! :D]

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “Chestii

  1. “furaciuni de la colegeele de munca” 😀 lovely

  2. femeie! deci tz-am zis ce tricoaie bestiale mi-ai facut si noii lor posesori o sa ma iubeasca forevar!

  3. @apreciez, stimabile 😀
    @ar face bine sa te iubeasca si sa ne recomande mai departe, ca sa ne facem un imperiu al tricourilor! totusi… ideile au fost ale tale, we can’t take credits for that!

  4. asa e, sunt o geniala 🙂 iar corzile, pai 5 in plm!

Leave a Reply

