BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

INCREDIBIILLLL!!!

2 Comments

Băh, aim bec!

Nu că aş avea ceva de zis, dar poate pe unii îi interesează dacă mai trăiesc.

Mdea, aim ălaiv end chiching 😀

Păi începem.

Din martie şi până acum a fost aşa:

– am terminat primul an de master, aştept notele, sper ca mega tocilărimea-mea să se reflecte în iele. Păreri: waste of time, nimic nou învăţat, nimic nou sub soare, nimic nou. Noroc că nu dau bani să fac masteru (so far), că altfel mă apucau piticii pe creier.

– afacerea cu accesorii Plohotnuke pare să prindă aripi. Pentru a putea plasa chestiuţele în magazinaşe (dada, am avut propuneri :X) şi pe oriunde… sunt în toiul hârţogăriei (sort of). Şi cau prestează chestii (http://celelalteculori.blogspot.com/), iar amândouă prestăm Green Fair

– am casă nouă, curată şi cu aspect vechi. Am o bibliotecă pe care o urăsc din rărunchi, pentru că după ce că este comunistă, mai este şi mare, cu decoraţiuni din plastic vopsit care imită lemnul (şi se mai şi mişcă). Măcar am scăpat de canapeaua şi fotoliile odioase, care îmi dădeau fiori numai prin culoarea vişinie, putredă, patinată de timp şi jeg. Prietenii mei cred că este un locşor destul de trist, dar mie îmi place. Măcar miroase frumos şi pot umbla desculţă fără să îmi fie frică de faptul că o să îmi intre resturi de unghii în talpă 😀

– băăăăhhh, se mărită Kuks! Cred că am mai zis asta. Oscilează între două rochii, una de 1200 de euro şi alta de 1900. Eu sper ca nunta mea întreagă să coste atât =)) Măcar pot spera că o dată la o mie de ani o să arăt şi eu a doamnă, că o să am bucle care să îmi stea, gene adorabile şi machiaj potrivit, mai puţină celulită – sau cel puţin mascată de un bronz drăguţ, căpătat în Grecia (unde să fi petrecut un maraton plin de orgii) :)) Măcar o dată la o mie de ani o să port o rochiţă de gală şi tocuri înalte pe care chiar să pot merge :D. Şi poşetă de pipiţă. Să fac poze multe şi artistice, în care să nu afişez zâmbetul cu care l-am ameninţat pe Hârciog că mi-l pun la nunta noastră :)) Apoi să îmi pun pozele pe Hi5, să primesc multe comment-uri şi să mă ochească pitzipoanca.org şi să devin vedeată 😀 Ăsta este scopul meu în viaţă!

– vreau să fac bani! Acum că tre să depăşesc condiţia de animal, adică cea a supravieţuirii, mă gândesc serios să îi fac o afacere. Foamea te face afacerist! Fie falimentar au ba! 😀

Mă mai gândesc ce am de zis şi revin.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

2 thoughts on “INCREDIBIILLLL!!!

  1. inca n-ai decorat biblioteca?

Leave a Reply

