BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Pentru că Emil mi-a făcut reclamă

4 Comments

Trebuie să îmi ţin promisiunea şi să preiau o leapşă creată de el.

Emil, te urăsc! 😀

 

Prenume: Maria

Nume: e prea greu de ţinut minte

Nick: Baj baj, Plohotnuke, Cau, Fomee, Guzgănel, Bubu 😀

Ocupaţie: masterandă dubioasă care lucrează în presă aproape pe gratis şi face nişte chestii pe care le vinde destul de ieftin, ca să se împopoţoneze toate piţipoancele cu ele

Culori:
Culoare preferata: Verde
Culoare pe care o urasc: Portocaliu

Combinatie de culori preferata: verde deschis + galben; turcoaz – bleu

Combinatie de culori pe care o urasti: nu ştiu, bre!

Bauturi:
Cafea: în fiecare dimineaţă când sunt de serviciu, dar pt că mă cam doare stomacu de la ea încerc să renunţ

Suc: Fără acid

Lapte: Da

Ceai: da
Bere: nu-mi place

Vin: da!

Tarie: nuuuu preaaa

Alte bauturi ne-specificate: suc semi alcoolic: Bacardi Breezer, yum!

 

Filme:
Actor preferat: ie mia mulţi

Actrita preferata: nu mă omor după femeile actriţe

Film preferat: Emil, ăsta e deja oracol!

 

CU DEGETUL PE HARTĂ:

Munte sau mare: Şi şi

Unde aş vrea să merg: Egipt (zona buna :)) )

Unde nu aş vrea să merg: zonele naspa din Africa?

In tara sau afara: depinde de bani 😀

 

ARTA:

Poet: –

Carte: mai multe

Pictor: –

Aforisme si citate shucare: nu mă omor după ele

TEHNOLOGIE:

Jocuri: –

Site-uri: –

Programe care îmi uşurează viaţa: Winamp, Itunes, Ymess (copiat după Emil)
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: să fie arătos :))

Telefon mobil: Am un Vodafone varză, cine se oferă să îmi dea ceva minunat?”

Ce caut la un telefon mobil: să pot cotocdăci la el

Cea mai tare inventie: Kinder Bueno şi îngheţata Nirvana :X

 

Diverse intrebari despre tine:

Ce nume ar avea copilul tau daca ar fi baiat: nu ştiu

Dar daca ar fi fata: Elisabeta, Victoria, Ecaterina

Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
cottage pe care aş decaora-o vintage şi un motor 😀

Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
You’re a keeper!

Jocuri de societate: mima-i cea mai tare, frate! 😀

Jocuri sportive: badminton :))

Floare: trandafiraşii de grădină

Metal: –

Familia ideală: a mea

Animal: fuzzy whatevers

Maşină: Beetle verde.

Câteva calităţi si Câteva defecte: –

Ce mă scoate din sărite: narcisiştii (cine se simte? :)) )

Ce mă binedispune: timpul liber

Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: bani, telefon, ipod, bărbat

Cea mai mare năzbâtie: sunt destul de cuminte

Cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla: nu vreau să ştiu

Animal: –

Persoana cea mai draga: ie mai multe. Oficial, biroul de presă anunţă că ar fi bine să arătăm că Hârciogul.

Persoana pe care o urasti cel mai mult: pentru că nu mai sunt la şcoală şi nici nu mai am şef cretin, e ok. Sunt într-o perioadă pacifistă

Ce muzica-ti place: mai multe tipuri

Ce parere ai despre:
manele: numa lui Emil poa să îi placă

rock: orice, da nu grohăială

house: whatever

hip-hop: –

Muzica romaneasca sau muzica straina: –

Ce melodie asculti acu: niciuna
Ce melodie urasti cel mai mult: I just called to say I love you. Sinistră!!!

Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: aş fi mai tupeistă. And I would date more men :))

Ce regreti cel mai mult pana acu: că nu am tupeu

Ce preferi: blond(a ) sau brunet(a ): roşcată

Daca maine ai afla ca mai ai o zi de trait, ce ai face: the regular

Unde te vezi peste 10 ani: tot aci, dar cu plozi 😀 ce trist

Ce parere ai despre aceasta “leapsa”: Emil, TE OMOR!!!

Zee end! Mulţumit, Emil?! 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “Pentru că Emil mi-a făcut reclamă

  1. sper ca stii ca egiptul e in Africa

  2. da. da ma gandeam la zonele mai naspa. uhm.. fie! am sa precizez! 😀

  3. Mai bine ti-ai redenumi site-ul in chestionare.ro

Leave a Reply

