BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Uişiiz şi compleinz

4 Comments

  • Cel mai enervant este să numeri zilele până la concediu. Şi cu cât le numeri mai tare, cu atât îţi trec şi resturile de chef de muncă pe care îl/ le ai 😀  Mai e şi o perioadă de rahat la “job”, un timp în care ţi se implementează ideea conform căreia eşti destul de incompetent şi alţii merită mai mult decât tine numai pentru că sunt, cităm, “mai serioşi”. Ce drq să mai zic, e de bine 😐 Mă rog, treci şi peste asta şi să zicem că te obişnuieşti şi cu presupusa ta neseriozitate … până a doua zi. Când iei totul de la capăt. Sincer, nici cele 3 weekenduri muncite in a row nu prea îmi hrănesc optimismul. Şi nici weekendul de Sf Maria când, în loc să petrec (wtf, de parcă am cu ce şi cu cine), vin iar aici. Iarrrrr, iaaarrrrr!
  • Observ CĂ COstumele mele de baie din anii trecuţi nu mi-au rămas mici; în schimb, bunică-mea mi-a spălat unul din sutiene cu faimoasa şosetă portocalie şi aşa s-a trezit prinţesa cu un sutien cu scris roz/ portocaliu asortat la un slip normal, cu scris alb. Iupiiii
  • nu înţeleg lumea care e în stare să ţină cură mai mult de o zi 😀 Pe mine mă apucă spumele în faţa unui platou cu prăjituri, de ziua şefului. Nu mănânc, că nu face bine. Plec mândră acasă, gândidu-mă că sunt o eroaie: m-am abţinut. Ajung şi înfulec un cozonac. Am făcut o afacere bună 😐
  • Bunică-mea se plânge de singurătate. Ca în fiecare an, familia o părăseşte pentru a se relaxa la munte. Anul ăsta a făcut cele mai puţine spume. Ciudat, trebuie să fie ceva la mijloc
  • Afacerea merge trist. Mă enervează că nu am ocazia să particip la următoarea ediţie Green. Dar dacă stau să mă gândesc mai bine… o să fie minunat: în loc să stau în căldura suferindă din Bucureşti, am să îmi spăl picioarele în apele greceşti. Dar dacă stau ŞI mai bine să mă gândesc… probabil că am să îmi oblojesc arsurile 😀 Acum doi ani asta mi-a adus o zi liberă: nu de alta, dar nici în şlapi nu puteam merge de la băşici
  • Aş vrea să încropesc o listă cu chestiile pe care mi le doresc de ziua de nume. Ştiu că nu citeşte nimeni, tocmai de aia am şi tupeul 😀 Deci ete: vreau bani de costum de baie; vreau pantaloni scurţi şi şlapi. Pălărie de mamaie, da’ pe aia o rezolv singură.

Plecăciuni, că nu mai am inspiraţie şi am şi a work task.

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

4 thoughts on “Uişiiz şi compleinz

  1. cum adica ai lucart 3 weekenduri la rand?!?!!!

  2. Unii te mai citesc, dar sunt tacuti

  3. @ pheno: doua in a row cu munca si unu cu targul. eu zic ca se pune. 😀
    @george: apreciez, multumesc 😀

  4. pfiu! credeam ca te exploateaza oamenii aia rai

Leave a Reply

