BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

o punem de-o nuntă?

3 Comments

Nu ştiu dacă am mai zis aici (da cuiva sigur i-am zis) că voi presta funcţia de domnişoară de onoare la o nuntă, în vreo 3 saptămâni, aşea.

Eeeehhh, măcar de aş fi fost numa eu! Dar estem trei! Şi noi astea trei tre să ne găsim rochii relativ asemănătoare (dacă nu identice) şi asta e.

Menţionez aşa: una din noi e slabă moartă, complexată că nu are sâni şi i se pare că are curul mare; cealaltă cică s-a făcut destul de mare, e lată în spate şi posedă burdihan; eu sunt cum mă ştiţi. Deci din prima afirm că ESTE IMPOSIBIL SĂ GĂSIM ROCHIE CARE SĂ NE AVANTAJEZE PE TOATE!

Ieri am purces. Am înnebunit pe lângă toate kitsch-oşeniile de rochii pentru nunţi de ţigani, cu paiete, cu sclipiciuri, cu mizerii, cu modele dubioase.

Singura rochie probată de mine de care m-am cam îndrăgostit (exceptând faptul că era de un roz turbat, dar m-am gândit că măcar la nuntă pot să fiu şi eu fufă) a fost una de la Yokko. Cum erau reduceri, mai aveau un număr 38 (care mi se potrivea) si dup-aceea de la 42 în sus. Rahat

Eeeeeh, şi acum începem! Probat:

– rochie roz-portocaliu, cu flori şi hidoasă, pe două modele. Arătam ca o fondantă în ambele: într-una eram fondantă ţigănească, în alta – fondantă uşor office.

– rochie sac Zara, absolut hidoasă după umila mea părere, cu plasă şi floare negre cu maro. Celebrity look-alike: sacul de cartofi. Fetele au încercat să mă convingă că mă avatajează foarte tare, că ascunde părţile dubioase. Numai că ele nu înţeleg: singura parte pe care vreau să o ascund mai mult sunt picioarele. În rest – c**, ţâ**, burtă, talie poa’  să pop out any time 😀

– rochie hippie albă, care arată a perdea. Interesant concept, proastă execuţie a rochiei. Putea fi mai sexoasă şi atunci nu aveam dubii. Aşa, ne-am îndoit că am arăta a altceva decât aurolac la autostop.

Şi ar mai fi fost tentative dacă nu s-ar fi făcut 9 şi ceva seara şi nu ne-ar fi dat ăia afară din Zara. Menţionez că am probat papuci cu toc imens, nr. 41, am fost absolut mega încântată de cât de înaltă eram şi cât de moi erau înăuntru. A, şi că erau 41 :X

Bărbatu a dat de ceasu morţii că aveam telefonu închis de ceva ore şi nu mai ajungeam acasă. Eh, şi când am ajuns am fost atât de deprimată şi enervată şi toate cele că am adormit instantaneu după duş şi nu am mai întâmpinat obişnuita perioadă de 2-3 ore de care am nevoie ca să fac nani.

Being a bridesmaid totally sucks 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “o punem de-o nuntă?

  1. deci nu asa. va luati acelasi material si va faceti rochii, fiecare cu ce croiala o avantajeaza

  2. Off topic: La multi Ani! 🙂

  3. @Pheno: da tu crezi ca nu am vrut asaaa?! eh, da daca nu se poate si nu se poate (si acum e oricum prea tarziu) asta e. in cel mai rau caz… am aflat ca ne putem lua aceeasi culoare. ma rog, sigur u will find out, cu pozele de rigoare cu tot, so stay tunned pentru momentele mele de glorie 😐 😀
    @George: iti foarte multumesc! 😀

Leave a Reply

