BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

what’s the story, morning glory?!

Leave a comment

aaaaah, de mult nu am ami avut un weekend aşa bun şi total neproductiv! când îmi amintesc … aproape că pocnesc de mândrie dar cred că şi de ruşine că nu am făcut nimic, dar absolut nimic, toate cele două zile! 😀

numai az’noapte m-a apucat un fel de regret şi foarte, dar foarte puţină ruşine şi am băgat la spălat haine cât pentru 3 maşini (mai avem încă pe atâtea numa ca să eliberăm sufrageria de tirania lor), apoi am şters prafu şi am făcut curat prin biblioteca-mega biblioteca-comunistă, iar pentru azi dl H are task să dea cu aspiratorul (după ce ieri cică a spălat vasele, deşi pe cele din sufragerie  – care erau multe – s-a făcut că le uită). Eu ştiu că nu o să dea, dar mă mulţumesc şi cu faptul că o să ducă al nu-ştiu-câtelea transport de gunoi din bucătărie şi că o să golească aspiratorul.

De restul cred că mă ocup eu azi, că tot termin devreme şi iar rămân singură acasă până mâine 😀 Cleaning frenzy!!! 😀

Vreau o vacanţă, băăăhhh! Să stau degeaba mai mult, mai mult!

PS: Azi mă apucase groaza când mi-am amintit că defapt nici nu am terminat bine cu licenţa şi acum GATA, iar examen de rahat – dizertaţia, that is. Mă îngrozeam că iar nu am temă de cercetare şi iar o să mă strofoc o mie de ani să găsesc ceva special, ca de obicei, geez :I

Cred că închei aici, că iar mă lamentez aiurea şi geekish 😀

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

Leave a Reply

