BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

pssst!

3 Comments

Băh, sunt o mică întreţinută!

De ziua mea plec la Londra şi tot ce trebuie să fac este să stand there and look pretty.

Da, bă, ăsta e un smol ghift from ză socrii, gad bles dem 😀

Ştiu, mai e până atunci, s-ar putea să nici nu am note destul de bune sau proper behaviour şi să nu mai merit :D, da lăsaţi-mă să mă bucur!

Iupiiii!

Acum că m-am bucurat continui să urmăresc ştiri cu şi despre guvern- Oooohhh, the joy! The orgasm! 😐

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

3 thoughts on “pssst!

  1. Dacă-i de-aşa, vreau şi eu să fiu prinţesă decăzută, laşă, whatever… Aşa-i viaţa, prinţesa, tot prinţesă rămâne…

  2. 😀 stai, stai, nu da cu paru’! ca inca nu e sigur! eeee! 😀

  3. Şi eu care deja-mi scoteam straiele preţioase de la naftalină… 😀

Leave a Reply

