BajBaj

prinţesa decăzută şi laşă

Primele cadouri de nevastă

1 Comment

Din categoria “Aaawww, e prima …. nostru/ noastră împreună CA CĂsătoriţi” avem azi:

1. Aww, e primul meu cadou de nevastă!

2. Awww, e prima cină în oraş luată împreună!

3. Aww, e prima sesiune de curăţenie de când ne-am căsătorit! 😀

Penal

Să o luăm cu începutul!

1. Pentru că am ţinut morţiş ca anul acesta să nu mai aud, de ocazii, replica: “Eu îţi dau banii, tu îţi iei ceva frumos”, l-am somat pe dl H sa presteze căutat de cadou. Pretenţii: niciuna, doar să văd că s-a gândit să îmi ia ceva care să mi se potrivească.

Aşa că m-am trezit cu un cadou tipic pentru filmele vechi: pearls! 😀 Scuza lui: “Ştiu că eşti cioară şi îţi plac chestiile shiny şi colorate, dar m-am gândit să îşi iau ceva clasic şi elegant care să se potrivească, eventual, şi la nuntă”

Unu: nu sunt cioară :D, deşi da, îmi plac chestiile colorate şi chiar mă aşteptam la ceva de genu 😀

Doi: Thank u :))

2. Ce să zic aici, mna, am cheltuit o avere pe pui cu salată şi alte alea în tp ce bărbatu înfuleca frigarui de oae 😀 şi cartofi şi ciorbe nesimiţite :DD Eu cică să keep it low. Până la sf mesei m-au apucat dracii şiiii am înfulecat tort de mere şi multe eugenii. Trist 😀

3. Asta mâine şi poimâine, cât tp am trimis bărbatu la târg, să stea în frig şi în ploaie 🙂

Author: bajbaj

bajbaj este. e de sex feminin si le zice mai pe toate.

One thought on “Primele cadouri de nevastă

  1. taci din clontul ala de cioara 🙂 perlele sunt un cadou cat se poate de onorabil si elegant, eu zic sa fii recunoscatoare pentru gusturile lui alese, hehe 🙂 ‘au poate ca voiai diamante? 😀

Leave a Reply

